OBS DER KAN KUN TILMELDES DETTE EVENT HVIS DU NORMALT HAR PART LØRDAG, SØNDAG eller ONSDAG.
Kære parter.
Hermed en oversigt over dagene i efterårferien, hvor kvartparter, i løbet af ferien, må ride 2 gange og halvparter må ride 4 gange. Dette er INKLUSIV weekenden i uge 41 og søndag i uge 42.
Vælg her nedenfor hvilke dage du ønsker at ride. Vælg også gerne flere dage end du må ride. Hvis hestens anden part ikke kommer kan der være mulighed for flere dage! Og så vi har nogle alternativer, hvis flere vælger det samme, og så vi kan tage hensyn til, at hestene skal have nogle fridage ind i mellem, så de ikke bliver redet alle dage i træk uden pause.Vi vil meget gerne have, at I skriver jer på nedenfor, så vi ved hvornår, der bliver muget ved de forskellige, og så der ikke komer 2 ryttere samme dag til samme hest.
Vælg også nedenfor hvis du slet ikke kommer, så vi ved at det ikke er en fejl, at du ikke er meldt til.
Der gælder ellers de samme regler for ridning i ferien som til daglig.
Der vil blive sendt besked ud til jer med hvilke dage i får efter sidste tilmelding.
Som noget nyt vil vi i år gerne invitere jer til hest & rytter-dag! Der vil være forskellige aktiviteter herunder agility og miljøtræning, balancetræning, forskellige konkurrencer og andre hesterelaterede aktiviteter. Agility og miljøtræning er tillidsøvelser mellem hest og rytter, som foregår fra jorden. Der vil således ikke være almindelig ridning😁
HVIS DIN HEST ER OPTAGET SÅ KONTAKT LINEA (31900626).
Eventet finder sted på Vestbirk Rideklub d. 21/10 fra kl. 10.00-22.00. Vi vil meget gerne bede de forældre, som har mulighed for det, om at hjælpe os med at sørge for madlavning. Der vil dog være købt ind til alt maden. Derfor kan der her på tilmeldingen også tilføjes hvornår, man evt. har mulighed for dette.
Der er som altid et begrænset antal deltagere, så vi anbefaler tilmelding hurtigst muligt. Tilmelding vil foregå på hjemmesiden efter først til mølle. I fald den hest man normalt rider på er optaget, og man alligevel ønsker at deltage, kan man kontakte undervisere for at få anbefalet en pony, der passer i niveau.
OBS:
* Hvis du har din egen hest med behøver du ikke vælge en hest. Hvis der ikke vælges en hest vil vi antage, at du kommer med din egen hest. Hvis du har din egen hest med, som ikke er opstaldet på stedet, er det nødvendigt at denne bliver kørt til rideskolen, når den skal bruges, og at den efterfølgende køres hjem, da vi desværre ikke har mulighed for at opstalde hestene - heller ikke i få timer.
* Kommer du med din egen hest bedes du angive hestens navn og registreringsnummer i kommentarfeltet.
Vi vil gerne have minimum 15 elever på ridelejren, så hvis der er færre tilmeldte vil ridelejren blive aflyst og beløbet refunderet.
Hvis der er yderligere spørgsmål, er I velkomne til at kontakte os på tlf.: 26249504 eller mail mathilde@putman.dk
HUSK AT LOGGE IND FØR I TILMELDER JER, HVIS I ALLEREDE ER MEDLEM AF KLUBBEN, SÅ I IKKE BETALER FOR EKSTRA MEDLEMSKAB!
* Vær opmærksom på at du får en kvittering, når du har meldt til. Ellers er din tilmelding ikke gået igennem, og vi kan derfor ikke garantere en plads.
Vi glæder os til at se jer.
Med Venlig Hilsen
Bestyrelsen, Siri Søgaard og Linéa Putman.
Kære forældre og elever
Vestbirk Rideklub vil gerne invitere til et hyggeligt stævne. Stævnet vil blive afholdt over to dage med dressur om lørdagen og springning om søndagen.
I anledningen af halloween vil der være en præmie til bedste udklædte :-)
Derudover er det tid til det årlige klubmesterskab. Husk at vælge dette til, hvis du ønsker at være en del af klubmesterskabet. Holddressur og 20 cm er ikke en del af klubmesterskabet.
Læs følgende inden du melder til:
Dressur:
Spring:
Rideklubben bygger på princippet om sammenhold, og at vi alle bidrager med frivilligt arbejde. Det er alene muligt at gennemføre stævnet, såfremt alle hjælper med opgaverne omkring stævneafviklingen. Derfor gælder følgende betingelser for start:
Mvh. Vestbirk Rideklub
Kære forældre og elever
Vestbirk Rideklub vil gerne invitere til et hyggeligt stævne. Stævnet vil blive afholdt over to dage med dressur om lørdagen og springning om søndagen.
I anledningen af halloween vil der være en præmie til bedste udklædte :-)
Derudover er det tid til det årlige klubmesterskab. Husk at vælge dette til, hvis du ønsker at være en del af klubmesterskabet. Holddressur og 20 cm er ikke en del af klubmesterskabet.
Læs følgende inden du melder til:
Dressur:
Spring:
Rideklubben bygger på princippet om sammenhold, og at vi alle bidrager med frivilligt arbejde. Det er alene muligt at gennemføre stævnet, såfremt alle hjælper med opgaverne omkring stævneafviklingen. Derfor gælder følgende betingelser for start:
Mvh. Vestbirk Rideklub
Igen i år vil vi i Vestbirk Rideklub gerne invitere jer til vinter-ridelejr! Der vil være forskellige aktiviteter herunder ponygames, forskellige konkurrencer og andre heste og jule relaterede aktiviteter :-)
HVIS DIN HEST ER OPTAGET SÅ KONTAKT LINEA (31900626) 😁
Ridelejren finder sted på Vestbirk Rideklub over to dage. Vi vil meget gerne bede de forældre, som har mulighed for det, om at hjælpe os med at sørge for madlavning. Der vil dog være købt ind til alt maden. Derfor kan der her på tilmeldingen også tilføjes hvornår, man evt. har mulighed for dette.
Der er som altid et begrænset antal deltagere, så vi anbefaler tilmelding hurtigst muligt. Det jo desværre ikke er muligt at sove i telt på denne årstid, og vi har kun 20 sovepladser i rytterstuen. Dette begrænser selvfølgelig det maksimale antal overnattende deltagere, men for at give mulighed for at flere kan deltage, er det muligt at vælge at deltage uden at overnatte. Vælg derfor nedenfor om du ønsker at overnatte. Tilmelding vil foregå på hjemmesiden efter først til mølle. I fald den hest man normalt rider på er optaget, og man alligevel ønsker at deltage, kan man kontakte undervisere for at få anbefalet en pony, der passer i niveau.
OBS:
* Der vil i år ikke være juleoptog.
* Hvis du har din egen hest med behøver du ikke vælge en hest. Hvis der ikke vælges en hest vil vi antage, at du kommer med din egen hest. Hvis du har din egen hest med, som ikke er opstaldet på stedet, er det nødvendigt at denne bliver kørt til rideskolen, når der skal rides, og at den efterfølgende køres hjem, da vi desværre ikke har mulighed for at opstalde hestene - heller ikke i få timer.
* Kommer du med din egen hest bedes du angive hestens navn og registreringsnummer i kommentarfeltet.
Vi vil gerne have minimum 10 elever på ridelejren, så hvis der er færre tilmeldte vil ridelejren blive aflyst og beløbet refunderet.
Hvis der er yderligere spørgsmål, er I velkomne til at kontakte os på tlf.: 26249504 eller mail mathilde@putman.dk
HUSK AT LOGGE IND FØR I TILMELDER JER, HVIS I ALLEREDE ER MEDLEM AF KLUBBEN, SÅ I IKKE BETALER FOR EKSTRA MEDLEMSKAB!
* Vær opmærksom på at du får en kvittering, når du har meldt til. Ellers er din tilmelding ikke gået igennem, og vi kan derfor ikke garantere en plads.
Vi glæder os til at se jer.
Med Venlig Hilsen
Bestyrelsen, Siri Søgaard og Linéa Putman.